Todas las obras relacionadas: Capital inversión

Best´s Review. Nº 3 - March 2024

• En: Best's Review. - New Jersey : A.M. Best Company, 1976- = ISSN 1527-5914. - 25/03/2024 Volumen 125 Número 3 - marzo 2024
Imagem do registro

Ley 6/2023, de 17 de marzo, de los Mercados de Valores y de los Servicios de Inversión

• En: B.O.E. núm. 66, de 18 de marzo 2023
Imagem do registro

ESG metrics that matter : Leveraging ESG data contributes to enhanced outcomes for private equity...

• Amstelveen : KPMG, 2023
Imagem do registro

Insurance investors : priorities and opportunities

• New York : McKinsey & Company, 2023

III Observatorio del ahorro y la inversión en España

• [Madrid] : Bestinver Acciona : IESE, 2021
Imagem do registro

Observatorio del ahorro y la inversión en España

• [Madrid] : Bestinver Acciona : IESE, 2019-
  • Jornais e Revistas
Imagem do registro

Underattack : why re-insurers should fear the rise of activist investors

• En: Intelligent Insurer review. - Woolsthorpe-by-Colsterworth [United Kingdom] : Newton Media Limited, 2009-2023. - 01/03/2019 Número 1 - 2019 , p. 8-13
Imagem do registro

Épargne et entreprises, les enjeux de la réforme : dossier

• Bruguière-Fontenille, Geraldine
  • En: L'Argus de l'assurance. - Paris : Groupe Industrie Services Info, 1983- = ISSN 1626-4428. - 02/03/2018 Número 7545 - 2 marzo 2018 , p. 32-37
Imagem do registro

Striking gold : why is private equity the primary investor in insurtech?

• Quigley, Rosie
  • En: Insurance post. - London : Infopro Digital Insurance Information , 2016-2022. - 01/03/2018 Año 2018 Número 3 - marzo , p. 8-10
Imagem do registro

Alternative capital set to grow for peak risks

• Lechner, Roman
  • Zurich : Swiss Re Institute, 2018
Imagem do registro

Rising interest rates and insurers: near-term pain, long-term gain

• Tamm, Külli
  • Zurich : Swiss Re Institute, 2018

The Nature and role of capital in insurance : The Geneva Association

• Hofmann, Daniel
  • En: Asia insurance review. - Singapore : Ins Communications Pte Ltd., 2009- = ISSN 0218-2696. - 03/04/2017 Número 4 - abril 2017 , p. 84-86
Imagem do registro

Longevidad y cambios en el ahorro y la inversión

• Santacruz Cano, Javier
  • Madrid : Fundación de Estudios Financieros, 2017
Imagem do registro

How a single-factor capm works in a multi-currency world

• Thomson, Robert
  • En: Astin bulletin. - Belgium : ASTIN and AFIR Sections of the International Actuarial Association = ISSN 0515-0361. - 01/01/2016 Volumen 46 Número 1 - enero 2016 , p. 103-139
Imagem do registro

Una Reforma a medio camino : mayor liquidez, pero la fiscalidad sigue igual

• Ledesma, Rocío
  • En: AUSBANC. - Madrid : AUSBANC Empresas, 1993- = ISSN 1134-9964. - 03/11/2014 Número 293 - noviembre 2014 , p. 36-39
Imagem do registro

When worlds collide : the effect of alternative capital on the p/c market

• Treanor, Christopher M.
  • En: Risk Management Magazine. - New York : Risk and Insurance Management Society, 1982- = ISSN 0035-5593. - 04/08/2014 Volumen 61 Número 6 - julio/agosto 2014 , p. 35-37
Imagem do registro

Investment of private capital into the insurance sector in China

• Yang, Lynn